Deletedmom_89 Kızlar 5 aylık hamileyim artık yavaştan ihtiyaçları ayarlıyorum. Prego beşik aldık . Ama anakucagi olarak sizce ne alınmalı elektirikliye herkes iyi dememiş birde fiyatı da pahalı . Uygun fiyatlı memnun kaldığınız markaları yazar mısınız
gzdehlal-36 Deletedmom_89 ben merfbaby aldım oğlum 16 günlük dünden beri koyuyorum içine seviyor uzun süre duruyor içinde ağlamadan elektrikliye gerek yok bence kendi hareketleriyle sallanıyor bu
Enfal_06 Deletedmom_89 elektrikli olanlarda kolaylık oluyor ama el ele markası alicam bende elektrikli olanlardan
Deletedmom_89 gzdehlal-36 he sadece bebeğin hareketi ile mi sallanıyor biz kendimiz uyutmak istediğimizde sallayabiliyor muyuz