Kızlar 40,1 günlük olduk saat 14te kanlı şekilde akıntı geldi. Dün acile gitmistim biraz sancı çıkmıştı git sancin artarsa yasa su kanaman fln olursa gel dedi. Ve şuan saat 14ten beri 3 defa yani yarım saate bir sanci gelip gidiyor. Sizce ne zmn sıklaşır bu 2. Doğumum olucak inşallah