Yasemin1822 bende geçirdim boş gebelik 5+5 te gittim ilk 5mm di kese çok çok küçüktü sonra 7 haftada mi ne gittim çok az büyüme göstermiş 11mm di yolk kese si falan yoktu doktor bekleyelim dedi 10. Haftada gittim hem devlete hem özele tam tehis kondu boş gebelik diye 5 . Haftada kalmış masllesf özeldeki doktora sordum bi sorun olur mu beklesek olmaz dedi çünkü çocuk olmadığı için içinde herhangibi Bi zehir o bu durumu olmaz dedi 1 haftaya düşük yaparsanız kese etrafında kanama başlamış dedi ya kürtaj ya kendiniz yaparsınız düşük ama biz kürtaj öneriyorz dedi ama biz beklemekten tarafa olduk iliski yasakti iliski yaşadık iliskiden sonra kanama başladı ve doktorun dediği gibi tam 1 hafta sonra 11. Haftada evde düşük yaptım 7 ay sonra Allaha şükür hamile oldugumu öğrendik suan 7+4 haftalik şükürler olsun , Rabbim hakkınızda hayırlısını versin en hayırlısı sagliklisiyla olur insAllah❤️