Aylinuu38 Limonlukekkk referans değerinin dışında olması kötü bir şey değil sanırım düşük olduğu için
Limonlukekkk Aylinuu38 genelde 1. Saatte yüksek çıkar senınki düşük çıkmış gayet iii 1. Saatte 140 a kadar normal kabul ediliyor senınki de 98 daha ne olsun gebelik şekerın yok yani