Bu konunun çok önemli olduğunu düşünüyorum yeğenim 1 buçuk yaşında hiç tv izlemedi hiç ekrana bakmadı telefona da aynı şekilde. O doğduğundan beri ablam tv bile açmıyor evde çünkü bunu fark ederse açması için ağlayacak bağlanacak. Yeğenim çok zeki çok akıllı erken yürüdü erken konuştu şimdi neyi duysa hemen tekrar edebiliyor net şekilde aynı yaşta arkadaşlarımın çocukları var ekran olmadan yemek yemiyorlar ve henüz konuşamıyorlar düzgün bir kelime o yüzden bence 3 yaşına kadar kesinlikle izletilmemeli bende öyle yapacağım