Bsrrgl tatlibebegim_ evet sancı var düzensiz ama yüksek olanlar var yakında düzene girebilir bence Haftaniz kaç.
Zeynomsu tatlibebegim_ bence yok. Yani bunlara yalancı kasılma deniyor bizim haftalar için normal iş. Yani ben de 39 um benim de tablom böyle de
_Tazeanne Evet var ama Düzensiz çıkmış ya siz hareket ettiniz ya bebek tocoya vurmuştur yada yalancı kasılma gelmiştir 20 dk içinde en az 3 tane 40 üzeri düzenli sancı olması lazım doğum için