EceNaz26 benimde erkenden geldi sütüm doktorum hiç bir şekilde göğüslerimi ellememi sıkmamak sıkı sütyen giymememi söyledi. Erken doğumu tetiklermis. Suan süt damarların açıldığı için arada akma yapar. Bi taraftan da iyi çünkü damarların açıldığı için süt gelme sorunu yasamiycaksin. Ben doğumdan çıktığım gbi fazladan sağmaya başladım ikizlerimi doğuruyordum.