Kızlar bunu nasıl anlayabilirim ? 39+4teyim , bazen sadece beyaz akıntı geliyor bazen de çok fazla miktarda su gibi bişeyle geliyor bu sabah yine oldu pijamamı kirletecek derece ıslandı , ilk gebeliğimde suyum gelerek doğuma gitmiştim ama o bardaktan bosalırcasınaydı .. bu da sızıntı şeklinde geliyor diye korkuyorum çünkü çocuğun süssüz kalmasından korkuyorum sizce acile gitsem mi ?