Merhaba kızlar.
Benim ilk hamileliğim 17. Haftadayım. Hamileliğin başından beri göğüs hassasiyeti ve ağrıları yaşıyorum ama bi kaç gündüz göğüs ucunda süt gelen kısımda baloncuk oluştu çok acıtıyor canımı dokununca kanıyor kıyafetime değince bile acıyor ne yapmam gerekiyor :((