Prenseskizim Kızlar ablam tup bebek yaptı tutmuş çok şükür ikiz galiba ama sağ kasigina sürekli ağrı giriyo 4+3 gunluk
Gorkem Benimde tüp bebek.. kasik batması veya ağrısı normal.. lekelenme kanaması yoksa korkulacak birşey yok ama tabi çok şiddetli ise doktora görünmesinde fayda var