Merhabalar arkadaşlar, çalıştığım için perşembe günü 32. Hafta çalışır raporu almak için doktora gittiğimde ultrason muayenesi oldum herhangi bir sıkıntı gözükmedi, ardından Nts ye bakıldı ve sancılarım 100 ve üzeri çıktı. Düzenli olarak 5 dk da bir gözüküyordu. Ancak ben hiç sancı ağrı sızı hissetmiyorum. Doktor hemen yatış verdi akşam 6 gibi yatışım yapıldı hemen bir doz ciğer geliştirici iğne vuruldum ardından serum bağlandı ve nidicard isimli ilaçtan 20-20-20 dk Arayla 3 tane daha sonra bir saat arayla 3 tane içtim. Nts halen sancı gösteriyordu doktor magnezyum serum taktırdı yaklaşık o serum 12 Saatte ancak bitti. Bu arada ilacı iki saate çıkarttılar sancılarım halen gözüküyordu Nts de sabah 6 gibi baktıklarında sancılarım 10 20 30 a düşmüştü çok şükür. Doktor ve ebeler ağrı hissetmememe çok şaşırdılar karnımda bebek biraz kasılmış şekilde duruyor du zaten 20 gündür ben onu normal bir durum zannediyordum açıkçası ama bebek kasılıyormuş ve benim ağrılarım varmış ama ben bilmiyordum. Neyse cuma günü öğleden sonra 4 saat araya çıkarttı doktor ilacı sabaha kadar Nts lerde ara ara 70 leri gördüm, 6 saate çıkartacaktı ama 4 saatte 70 ler çıkınca 4 saatte karar kılındı.ayrıca cuma akşamı ikinci ciğer geliştiriciyi de vurdular. Cumartesi sabah yani bugün çıkışımı verdiler evde yat dinlen çalışman yasak ayağa çok kalkma ağır kaldırma dedi. Bu şekilde erken doğum riski yaşayıp 35 36 cı haftalara kadar dayanan hamile varmı acaba aramızda. En azından 35 36 görebilirsek çok iyi olacak çünkü