Ceyx Gogusumun altı ve göbeğimin altı kasiniyor fena kırmızı sivilce gibi olmuş cildiyeye gttim egzama kremi verdi o da neden olduğunu anlayamadi bı kaç gün geçti sonra tekrardan devam etti alerji olabilicek bişey kullanmiyorum nasıl geçer cildiricam
Hulo2105 Ceyx ben doktoruma sorduğumda eğer 30 haftalığı geçiyorsa kadın doğum bakar ama altındaysa cildiye bakıyor demişti. 30 haftayı geçiyorsa mutlaka doktorunuza yazın görünün.
esmerrmm Ceyx benim sivilce yok kaşınan yerlerde cnm sadece iki omuzumda bayaa cok var ama kaşınmiyor ozmn sen bi doktora gözük ne olur ne olmaz cnm