Buraya yazmak istedim fırsat olmadı bende hamileyken çok merak ederdim doğum hikayelerini merak edenlere gelsin
Nası başlarsanız öyle gider inancındayım son gün çok pozitif uyudum ciddi anlamda günler sonra derin uyudum bidaha uyumak zor olacak bilincide var sabah çok pozitif gittim ameliyathaneye her şey sırasıyla bilinçli olunca çok daha rahat oldu beline katater takılıyor ağrıcak gibi komutlar alınca çok daha rahat geçti otomatikmen sanki 40 yıllık anneymiş gibi direk emzirme refleksi oldu süt için öncesinde kuru dut başlamıştım onun etkisini gördüm diye düşünüyorum sıcak su torbam yanımdaydı bir tek bel ağrım oldu gaz çıkaramayınca o bel ağrısına da sıcak su torbası birebir ilaç değil sadece sıcak su torbası çok iyi geldi onun dışında ağrı kesici kullanmadım ilk kalkışım da çok güzel oldu ağrıcağını bilerek kalktım şu an ağrıyacak ama daha güçlü durmam gerekiyor kalkıyorum kalktım gibi komutlarla kendimi telkin ettim korkacak bişey yokmuş herkese pozitif doğumlar diliyorum