Symnr166 Ve ben hala hiçbir şey alamadım iki üç zıbın takımı haricinde, ev boyancak, halılar yıkatmaya gidicek, bebişe oda yapılıp eşyaları alıncak sizce biter mi iki ayda 🫣 maddiyattan dolayı biraz geç kaldık birde bayram falan girince araya çok stresliyimm
Serendipity16 Symnr166 stres yapmayın ama bi an önce başlayın derim hem siz ağırlaşıyorsunuz insan yapacak gücü kendinde bulamıyor zaman geçtikçe
CereenCkr Symnr166 benimde 76 gün kaldı bir kaç kıyafet bbebek arabasi ana kucağı biberon dışında bişey almadım henüz 😅 odasını boyatacagiz bu ay inşallah bakalım nasıl yetiştireceğiz
Symnr166 Serendipity16 inşallah nasip olursa pazartesi mobilya bakmaya gidicez o zaten hemen gelmez o sırada da evi boyatırız 😕