Prensiminannesiyim donmez diye bisi yok donme ihtimali ebet var ama cok düşük ihtimal maalesef. Mutlaka bence bekle donmicek bile olsa en azindan bekle. Bende 37+6 dayim 35 den beri donmesini bekliyoruz ama malaesef donmedi. Doktorum 39 a kadar bekleyelim dedi donmesse sezeryana aliriz seni dedi daha fazla bekletmek istemiyo yeri uyice daraldigi icin e makat gelisli de olunca iyice risk de artiyo maalesef. Bence belleyin donme ihtimali var ama dedigim gibi cok düşük bi ihtimal