Kur Çok geçmiş olsun.
Boş gebelikten sonraki gebeliğin de boş olması binde bir görülen birşey imiş. Aksine boş gebelik arkası%99 çok sağlıklı gebelikler görüyoruz dedi doktorum. Üzülmeyin en kısa zamanda nasip olur inşallah tekrar. 💝
Aynısını birebir dün bende yaşadım.
9 haftalığım, dün son kontrolüm vardı.
İlaç istedim bende.
Metiler yazdı verdi.
Aldım ama kullanmaya cesaretim yok henüz.
Size hangi ilaç verildi?