rmysa388_ evet belki de o yüzden Rabbim sorun yokken tek seferde nasip etmedi diyorum. Planlama yaparken hep hayırlısını diledim ama içimde hep korunmayı bırakıncaya tık diye hamile kalırım sanıyordum o kadar kolay değilmiş öğrenmiş oldum. Rabbim dileyen herkese nasip etsin en hayırlısını ❤️