Selenkaa Çamlıca medipol hastanesi Dr. Zeynep akçöltekin e gidiyorum. Doktorumu aşırı seviyorum çok ilgili ve bilgili bir doktor . Kendisi de asistanı Elif hanım da çok güler yüzlüler . ultrasonda bakarken her yerine bakıyor güzelce anlatıyor , sürekli bebişi seviyoruz :) güzel anlarını yakalıyor hepsini çıkartıp veriyor . Tüm sürecimi ilgi ile takip ediyor muayene harici de sorduğum tüm sorulara ilgi ile cevap verdi takibimi yaptı . İyi ki Zeynep hanımı tercih etmişim . İlk hamileliğimi öğrendiğimde bir kaç randevu da Ataşehir medicana ya gitmiştim sonrasında tavsiye üzerine Zeynep hanıma geldim ve ilk muayeneden çıkınca eşimle birbirimize baktık ve iyi ki bu doktora gelmişiz dedik . Ve sonrasında Zeynep hanım ile devam ettik şu an 33+1 deyim , bebişimde bir hafta önden gidiyor . Normal doğumu da destekleyen bir doktor bu arada . Her şey yolunda giderse normal doğum istiyorum ama bakalım nasip sağlık için hangisi daha iyi olacaksa o Tabikide . Umarım yardımcı olabilmişimdir :)