Normalde dinlenince geçer dedikleri sancı gece yatağa girince oluyor bende soluma yatıyorum sağ karnımın alt tarafı sancılanıyor gelip gidiyor 3 4 defa 1 den 4 30 a kadar uyutmadı kontrolüm pazartesi 2. Gebelik ilk gebeliğimde prenses gibiydim ne sancı yaşadım ne bir rahatsızlık yalancı sancı nedir bilmiyorum o yüzden,doğum sancısını bile 1 saat çekmiştim kızım oldu şimdi oğlum olucak erkek bebekler anneyi zorluyor sanırım🥰