Yagmur1991 Yeni doğan kac takım almalıyım bi 10 lu hastahane çıkışı aldım bi 5 lı takım aldım.ekstra bir tulum bir üst alt takım iki de alt pijama aldım.cabuk büyüyor giyilmiyor diyorlar yeterlimi bukadar daha alayimmi yoksa 3 6 aylık 6 9 aylık mı almaya başlıyayım?
Hbsanneoluyo Yagmur1991 3 6 aylık al cnm bundan sonra Bi de çıtçıtlı body de al yaza geliyosa kısa al kışa geliyosa uzun kollu al bence yeter 03 aylık 3-6 aylıklarda hemen hemen oluyomuş zaten biraz bol oluyomuş sadece aldıkların idare eder zaten ni süre
Sedalii Yagmur1991 genelde 3 6 aylık aldım ben çabuk buyuyorlar, ama 0 3 de olmazsı lazım yeri geliyo gunde 3 kere değiştiriliyo kusuyo işiyo bezden taşıyo bunları göz onunde bulundurarak yaptım bende 🤔😊
o6__8o Ben bilgi edndigime gore 3-6-9 aylik aliyorlar hem biraz giyilebiliyor hemen kuculmuyor. Yinede senn kararin tabiki :))
Umutlu2272 Herkes farklı söylüyor valla bir arkadaşım yenidoğan aldım büyük bile geldi dedi ve çokça almış çünkü çok çabuk batırıyormuş bebekler kak çok yaptıkları için sırtına kadar çıkabiliyormuş. Bence biz ortaya karışık alalım bende daha almadım. Herkes farklı konuşuyor. Sanırım bebeğin kilosuna göre değişir.👍
Gorkem Açıkçası ben kimsenin dediğine kulak asmadım.. bazısı al çok kirleniyor lazım oluyor, bazısı alma çabuk küçülüyor diyor.. yenidoğan olarak 2 tane 10lu hastane çıkışı ve 5 tane falan da citcitli kısa uzum kol bodylerden aldım.. ama 0-3 ay takım neredeyse 15 takım falan aldım cunki arkadaşlarımdan gördüğüm kadarıyla o hastane çıkışlarını 1 ay ya kullandılar ya kullanmadılar ve 0-3 aylara geçtiler.. her an alışverişe de cikilamaz diye aldım da aldım.. 3-6 ay bile baya bir yine 15 takım falan aldım:)) giyemese de illa ihtiyacı olab birine kalır ya da 2. Çocuğa kalır ne yapalım artık:))