OnlyBaby Kızlar yoruldum ya.. acaba değişir mi hep bi umut işte. Erken gebelik yapmadım ovülasyon testinin hcg si vardı :(
buse76 Bekleyin biraz daha benim geçen ay regle 5 gün kala pozitif çıktı evdeki testte 😂😂😂😂😂kanda koca bir sıfırla eve geldim bence en büyük hatlarımızdan biri önce yapmak geciksin öyle yapın derim
OnlyBaby buse76 valla dün adet günümdü erken gebelik yaptım kocaman bir negatif😅 pcosum ben ama adetlerim çok gecikmezdi son 2 aydır sapıttı