Merhabalar ben normalde Memorial hastanesine gidiyorum , geçen ay gelince detaylı ulstyn için radyolojiyede randevu alın dediler . Şimdi fiyat için aradım 2060 radyoloji fiyatı 1050 kendi doktormun fiyatı 3 bini aşıyor sizler nerde yaptırdınız bilgisi olan var mı direk perinatoloji bölümüne mi gitsem kararsız kaldım . Çünkü perinatoloji Mehmet irfan bey var 1600 2000 civarı ücreti direk ona mı gitsem kararsız kaldım. Sizler ne yaptınız nerde çektirdiniz ?