Sssbbbs valla 5. Yada 6. Günde kan tahlili verdim 0.260 cıktı doktor sıfırlanmıs sıkıntı yok dedi. O gün son adet tarihimmiş zaten ertesi ay beklemiyordum gebelik oldu hatta. Rahim gebeliğe hazırladıgı icin kendini ertesi ay hemen hamile kalınabileceğini soylemisti doktorum.