Yusufeymenimm 32 haftalığım dün doktora gittim bundan sonra her hafta gel dedi 34.haftadan sonra gün verelim dedi böyle mi oluyor yani 3. Bebeğim ama il normaldi 2. Erken doğumdu acil sezaryen oldum bu 3 nst de sancılar görünüyor acaba o yüzden mi 34 den sonra gğn vermek istedi yoksa normalde böyle mi oluyor
gunaysnglu Yusufeymenimm benimde dün 32+6 kontrolüm vardı. Doktorumla günü 1 haziran olarak belirledik ama 34’te net kesinleştirmiş oluruz diye söyledi.