rukiyece 8 yıllık evliyim hatta 9’a gircez, tam 4 kere tüp bebek denedik ilk deneme tutmuştu 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin, daha sonraki 3 denemede hiç biri tutmadı… Tüplerimin ikisi de tıkalıydı yumurta sayım da çok azdı normal yolla hamile kalmam imkansızdı yani… Bunun yanı sıra etrafımda ne duysam yapmaya çalışıyordum. Hiç birinin bi faydası olmadı, son 6 aydır içerisinde ozon olan marketlerde satılmayan bi ped kullanıyordum artık umudumun kalmadığı dönemdeydim çünkü artık çocuğum olmucak diye kabullenmiştim.. Önce Allah’ın izniyle sonra da bu ped sayesinde diye düşünüyorum hamile olduğumu öğrendim 🥹 hiç inanamadım, ama çok şükür Rabbim nasip etti 🩷 şimdi tek duam sağlıklı bi şekilde kucağıma almak