MorKelebek54 kimseyi üzmek istemezdim hepimiz hassas dönemdeyiz. Konuyu açmak istememin sebeplerinden biri belki birileri tecrübelerini yazar ve birbirimize destek oluruz diyeydi. Kusura bakmayın üzdüğüm için. Sağolsun yazanlar da oldu, herkes bu zorlu süreçte bir şeyleri dert ediyor. Önemli olan sağlıkla atlatabilmek. Her hamile aynı olmayacağı gibi her doktor, ebe de aynı değil. Hiç böyle bir şey düşünmeyen annelerin bile hastane çalışanlarının lafları yüzünden doğumdan hemen önce korkuya kapıldığını okuduk. Bize de tecrübe olmuş oldu diye düşünüyorum.