tgb0104 Selamlar, Bugün 12+0 dayım ama gerçekten göbeğim şişti artık ve normal mi daha erken değil mi şişmesi için ? Sizde durumlar nasıl ne zaman göbeğinizin şiştiğini fark ettiniz ?
M-Urass_Mom tgb0104 Ben de tam o zamanlarda şiştim. Önce hızlı bir kilo alıyorsunuz ve karnınız şişiyor. Ödem topladığımı düşünüyordum hatta ben. Böyle kilo almaya devam edersem sıkıntı diyordum hatta 3 kilo almıştım bir anda. Sonra neyse ki duraksadı. Şimdi 17+2′yim kilom neredeyse aynı sayılır. Sadece göbüş büyüyor
Semyil tgb0104 o haftalarda rahimde gaz çok oluyor ondan şiş duruyor canım benimde öyleydi şuan 18 haftalığım normalde dümdüz olan göbeğim ayva göbeğe terfi edebildi tabi herkesin vücud yapısı bir değil ama genelde o haftalarda 2. Gebelik değilse çıkmaz diyor doktorlar
Kubis42 tgb0104 benimde 12+3. Benim karnimda şişti özellikle gün sonuna doğru kocaman oluyor biraz gaz şişkinlik filan olduğunu düşünüyorum. Ama benim ikinci gebelik belki biraz erken çıkmış da olabilir 😊
Handevich Ben 25 haftalığım kilolu hamile kaldım şimdide sadece biraz kilo almışım gibi duruyor. Benimle aynı haftada arkadaşımın karnı kocaman. Kişiden kişiye bünyeden bünyeye değişiyor sanırım😅
Rumeysacelikk46 Bu haftalar da bebek daha çok küçük ☺️ büyük ihtimal hormonlardan ve gazdan şişiyor ☺️