aleynayavz Kızlar 15+1 günlük hamileyim yaklaşık 4 5 gündür gün içinde kasıklarımda ufak ağrılar oluyor normal midir acaba ?
Bebegim3444 aleynayavz ara ara kasik ağrılarının olması nornal rahim büyüyor ve yukarı doğru çıkıyor. İkizlerimde sürekli yaşadım. Magnezyum + kalsiyum kullandım iyi geliyordu. Ama geçmeyen şiddetli ağrı olursa doktoruna muhakkak danış.
aleynayavz Bbuse12 önceden bir kaybım olduğu için en ufak şeyden korkuyorum o yüzden sordum ☺️ Sağlıklı doğumlar size de ☺️