Busragokhan0911 Sadeceanne2 canım kullanmadım çünkü ben kışın bile çorap giyemiyorum. Doğumdan sonra mecbur kullanacağım zaten. En az 10 gün
Sadeceanne2 Busragokhan0911 Allah yardımcı olsun soğuk au ile yıkayıp Bacakları 15-20 dk dik duvara oda çok iyi gelir hayırlısı ile az kaldı
Naz1234- Busragokhan0911 anladim canim çok teşekkür ederimm cevap verdiğin için. Ayrıca çok geçmiş olsun ama ne güzel yolun sonuna gelmişsin sağlıkla bebegini kucağına alirsin inşallah:)
Nuib Busragokhan0911 darısı bize bebek doğunca rahatliyosun baskı azalıyor çünkü hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim canm sizede