Kızlar 30. Haftadayım bacaklarım arkası çok kötü durumda. Simsiyah oldular. Ve damar damar oldular. Aşırı kötü oldu. Gece ağrıdan duramıyorum, uyuyamıyorum. Sabahlarında sinir sıkışması oluyor böyle bacağımı kesiyorlar sanki oynatamıyorum. 30 saniye falan sürüp geçiyor. Doktorum bugün izinli. Sizde de var mı bu durumlar. Pazartesi hastaneye gideceğim. Ama aklıma takıldı bir sorun olur mu diye??