Hasibeeee Hanımlar 16 haftalık hamileyim şuan bebek yağı ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum önerebileceğiniz çatlak kremi varmı hangi markanın kremleri daha çok nemli tutuyor
Hulo2105 Hasibeeee bio oil ve bebe yağı kullanıyorum. 22. Haftamdayım hiç çatlağım yok ama bence biraz genetik. Annemde falan da yok hiç
Bebegim3444 Hasibeeee ikizlere hamileydim üç ay doldu doğum yapalı ve hiç çatlağım yok. Badem yağı kullandım bazen de bebe yağı sürüyordum.
Iremkoko Hasibeeee aslında direk gliserin alıp sürebilirsiniz eczaneden bütün kremlerin ham maddesi gliserin zaten ben öyle yaptım eniştem kozmetikci o önermisti hiç çatlamadım