Arkadaşlar uygulamaya göre 7+6 haftalık hamileyim. Bugün doktor randevumuz vardı. Doktor bebeğin 7 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi ama kalp atımı yok dedi. Bir hafta bekleyim ama bu haftalarda kalp atımı olması gerekirdi dedi. Haftaya tekrar gel yine kalp atımı alamazsak kürtaj yaparız dedi. Bu durumu yaşayan var mı kalp atımı olmaz mı kaybettim mi yine çok üzgünüm bu ikinci olacak