1palyaco Sizce hangisi ? Doğum şeklim belli değil . Normal şartlarda devam ederse normal doğum istiyorum ama değişebilirde.
Zeynepkrkytlli 1palyaco kız ikisi aynı şey değil mi 😂 Ben aynı biliyorum farkları ne Allah’ım ya yine masraf mi çıkacak 🫣
Nnoktaa 1palyaco ikisinden de almıştım. Vajinal doğum yaptım. Depend külot kullandım. Çok rahat ettim.
T1627 1palyaco şok markette indirime girmisti iki paket aldim ilk gunler depend kullanacagim sonra normal pede donecegim ilk dogumumda da oyle yapmistim
BMutlu Ben 1 paket depend aldım yorumlara bakarak daha iyi yazmıstı herkes bilemiyorum ama ilk dogumum olucak çünkü
1palyaco BMutlu benimde ilk doğum olacak inşallah , sanırım bende külot alcam . Ama her ihtimale karşı pedde bulundurabilirim kenarımda .
1palyaco Boncukk123 evet öyle kimi de işte hava almıyor o bölge rahatsız etti demişti beni . Oyüzden kararsız da kaldım büyük ihtimal ikisinden de az alırım .
1palyaco Zeynepkrkytlli işlevi aynı olabilir 😁 ama biri ped şeklinde biri bildiğimiz külot şeklinde .
1palyaco Nnoktaa acaba sezeryan olursa depend rahatsız eder mi yoksa ped daha mı iyi olur . Doğum şeklim belli değil çünkü . Büyük ihtimal ikisinde de alırım her ihtimale karşı
Boncukk123 1palyaco ben trendyoldan aldım hatta giyip denedim bile çok rahat ve kenarlardan nefes alıyor canım sen bilirsin yine de 🌸
2bebekannesi3542 1palyaco izmirde agustos sıcagında dogum yaptım hic rahatsız etmedi depend.. yine depend kullanacagım..
Dilarademiryurek 1palyaco 1palyaco depend almıştım hemşireler giymeme izin vermedi normal ped kullan dedi enfeksiyon kaparsın dediler ama aşırı kanamam olduğundan hastanede depend kullandım eve geçince normal ped kullandım enfeksiyon da olmadı
Sadeceanne2 1palyaco bence depend alıp birde gece pedi alın uzun olanlardan depend rahatsız ederse Gece pedini kullanırsınız zaten hasta bezi hastaneden 1 tane veriliyor
Nnoktaa 1palyaco sezaryeni bilemem ama sıkma rahatsız etme gibi bir durumu yok aşırı yumuşak. Bence aksine normal külot lastiği rahatsız edebilir göbeğinizi.
Leylus 1palyaco sezeryan oldu ilk doğumum.depend inanılmaz isime yaradı.2.dogumumdada depend almayı düşünüyorum.cok pratik oluyor kullan at.
Anneoluyorumm00 1palyaco benimde sezeryandı ilki çok rahatti yani iki doğum içinde kullanışlı depend,hata bir paket almıştım sonra baktım çok iyi gidip ikinci paketide aldım yanlardan yırtıp açılıyor çok rahat
Adenala 1palyaco Depend aldım bence en rahatı o daha sonradan kanama azalırsa evde gece pedi de kullanılabilir
Liyaats Adenala merhaba biraz konuyla ilgili değil ama ilk gebeliğim meraktan çatlıcam 2li tarama testim cıkmıs sonucları Papp-a 3.09 Free beta hcg 52.3 Sizce nasıl bir deger normal mi risk var mı kötü sonuc mu
Morlavanta1 İlk 3 gün depend külot bez kullandım, şimdi sleepy natural normal ped kullanıyorum. Geceleri canpedin mesane pedini kullanıyorum. 5 gün oldu doğum yapalı.
Mersamselas Ben ilk doğumumda ped kullanmıştım ama çok pişmanım bide 15 cm dikişim vardı ve dikişlerim hep iltihap kapladı çok zor geçmişti ikincide deepend külot kullandım aşırı rahattım bence hiç tereddüt etmeyin külot alın derim ben
Ysmnerszkrbg Boncukk123 yapısı nasıl esnek mi su an bedenim m ama doğuma 1.5 ay var m dar mı olur nasıl olur bilemedim
minik_kurabiyeee 1palyaco sezeryan oldum depend daha çok işime yaradı çünkü sezeryan yerinden dolayı çamaşır falan giyemedim depend karnıma kadar geliyordu çok rahattı
Bebegim3444 1palyaco kesinlikle depent çok rahat bir beden büyük almıştım ben sezeryan olcagimdan daha rahat ediyim diye. Hatta sonrasında adet görünce rahatlığından kaynaklı depent kullandım.
buketsb Sezeryan oldum depend almıştım ilk 4 gün falan kullandım gerçekten çok rahattı sezeryan yerimi de rahatsız etmedi , eğer rahatsız ederse o kısmı kesebilir yada kıvırabilirsiniz ben kıvırdım ilk 2 gün,sonra da normal ped kullandım sonrasında çok kanamam olmadığı için. Bir paket almışrım arttı bile