Arkadaşlar merhaba, kullanmadığınız oksopar elinizde varsa bana yollayabilir misiniz? Hastane raporlandırmasında sıkıntı yaşadım birkaç hafta uzayacak gibi bu işlem şu an gebeyim bu iğneyi kullanmam gerekiyor. Elinde olan karşı ödemeli olarak bana yardımcı olursa çok sevinirim.🙏