gizembkm Benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de süt sağma makinemi hediye olarak kuzenim almıştı şarjlı wee baby marka idi ben çok memnun kaldım baya kullandım hatta ikinci gebeliğimde de devam edeceğim emzik olarakta ben bir kaç marka aldım ama oğlum sadece philips avent tuttu o yüzden ikinci gebeliğimde de avent alacağım hatta e bebekte indirimde şuan ikilisi 260 tl falan ☺️ biberon olarak geniş uçlu tuttu wee baby kullanmıştım süt sağma makinesinin biberonunu ama bi daha ondan bulamadım mamajoo marka biberon aldım onunla devam ettim bunlardan hep memnun kaldım bebek arabamız hediye geldi ama hiç kullanamadık sevmedi puset joie marka almıştık ama bebeklikten itibaren onda da durmadı fort bebe kullandım ilk doğduğu zamanlarda hastaneye giderken 🙊