hasret1922 Feride1824 yaa dr duzelir dedi kacgunde kontrol ediyir bende 32 deyim randovu bulamiyorum gidemiyirum
Haticeburak06 Feride1824 merhaba çok geçmiş olsun öncelikle. Bende 34 haftamdayım çok korkup merak ediyorum siz anlamışmıydınız bişeyler. hareketleri fln değişmişmiydi
mombarbie_ Feride1824 39+4 e kadar doktorlar görmemiş ve tehlikeli olmasına rağmen 3 tur kordon dolanmasiyla normal doğum yaptım şükür sorunsuz doğum oldu fakat tehlikeli biliyor olmanız bir arti düzenli takip yapilabilir
Feride1824 Haticeburak06 hayır hiç bir şey anlamadım zatən normalde hareketli bir bebek bende normal doğum istiyorum ama korluyorumda
mombarbie_ Feride1824 doktorlar görmemiş zorlu doğum oldu doğunca farkettiler açılma ihtimali var tabi