Merhabalar arkadaşlar bende bgun doğum hikayemi anlatmaya geldim 32+4 gunluk doğum yaptım herşey yolunda ilerliyordu gebeligimde hiç bir sorunum yoktu bigun bel ağrı ve kasik ağrısı başladı bn sanırım yalancı sancılar başladı die dusundum ve ertesi gün kontrolüm vardı onu beklemeye karar verdim gündüz norml ağrılarım varken gece saat 1 gibi sancılarım beş dakikada bire düştü belimden kasigima bunun yanı sıra ishalde oldum snra belim makat ağrım ve kasık ağrılarım daha çok olmaya başladı sabah saat sekiz gbi anlam veremedigim yoğun bir kanama oldu drekt hastaneye gittim beklemeden dktr Bebek eşinden tamamen ayrılmış diyerek beni acil ameliyata aldı bebeğimin kalp atışı devam ediyordu şükürler olsun ameliyata nasıl girdim nasıl çıktım o sıra bna öyle dayanma gücü geldiki rabbim bütün annelre o gücü versin belden uyusturuldum panik atak olmasına rağmen onu bile hatrlamadim sadce dktrun dokunduğunu hissettim birde bebeğimin sesini duydum 🥲 bebek çıkınca yine bna bir sakinleştirici verdiler ameliyata nasıl girdim nasıl çıktım bn ne yaşadım o gün hatrlamiyorum ameliyatımda sorun olmadı ama bebeğim kuvezde dualarınızı eksik etmeyin bizim için bebeğimi inşallah kucağımada alırım rabbim bütün annelerin yardımcısı olsun inşallah♥️