Canım cok geçmiş olsun ama aglamak, stres yapmak daha cok etkiliyor. Kendine gel lutfen, toparlan bebişin icin. Söylediğin şeyin tedavisi mümkün şükür abnsiz ciddi bir hastalık degilki. Tavsiyem şu buz koy kafana cok iyi geliyor, birde yemene icmene dikkat et yürüyüş yap düzelir merak etme.