Esrashshshssh ben etkilenmiyorum okuyorum hatta ufak detaylar belki bana yardımcı olur diye bir başkasının gelen şey benim başıma gelecek diye birşey yok olacağa engel olamayız tedbirimizi alırız gerisi rabbime kalmış anne karnında olmadı diye sonrası olmayacak diye birşey de yok ee sürekli korkuyla yaşanmayacağına göre duamızı edip kendimizi akışa bırakacağız