Ben ilk hamileliğimde 95le başladım 118le doğuma gittim. Gebelik şekeri falan yoktu. Doğumum da açılma olmadığı için sezaryen oldu ama çok çabuk toparladım. Kilodan dolayı bir uzama olmadı iyileşme süremde.
Bu kez 81le hamile kaldım. Şu an 30 haftalık oldum, 17 kilo almışım. Ama gebelik şekeri yine yok. Hatta şekerim hep düşük çıkıyor hamilelikte de normalde de.
Kilo olunca illa şeker olacak diye bir kural yok yani.