Esericlal Oluyor öyle canım yemek bile yapamıyordum aşağı kaynanam oturuyor sağolsun o yemek yapıp yolluyordu evim berbat haldeydi kardeşim arada yardıma geliyordu. Sonra 2.trimester bir geldi bana da bir enerji geldi şükür orucumu da tuttum temizliğimi de yapıyorum yemeğimi de yapıyorum. Hamileliğimin balayında gibiyim tabi öyle hızlı hızlı iş yapamasam da kendi işimi kendim görüyorum her gün iş bölümü yapıyorum bitiriyorum şükür