Kızlar 3 kümyasal gebelik birde normal düşüğüm var şuan 18+6 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu ilk öğrendiğimde özele gittim folik asit verdi ve gebelik boyunca kullanacağımı söyledi bunun yanında farklı vitaminler de kullanıyorum o vitaminin içinde de folikasit var. Devlette farklı bi kadın doğuma gitmiştim o folikasiti artık kesmem gerektiğini söyledi aile hekimi de kesmemi söyledi fazlası otizme yol açabilir dedi ama özeldeki ilk doktorum ısrarla doğuma kadar kullanmamı söylüyor ne yapmalıyım sizce korktum açıkçası biraz daha önce böyle kullanan var mı aranızda