S19- kese resmen kalp şeklinde gibi birşey olmuş 😊
S19- kız bebek gibi
S19- ben kız diyorumm
Tahminlerinizi bekliyorum
Echanim dimiii çok tatlı çok duygulanıyorum görünce
@ZeynepDuru17
Echanim 😍
ZeynepDuru17 ben de öyle hissediyorum ayyy inşallah
ZeynepDuru17 dostum 😍😃
Echanim günaydın dostum 😂❤️
ZeynepDuru17 Günaydın cağnım naber , 😃
Echanim biraz yorgun biraz gerilmeli genel olarak iyi diyelim iyi olsun senden naber. 😀
ZeynepDuru17 şükür diyelim bizde 😊
Echanim daim olsun inşallah canım rabbim sağlıktan sıhhatten ayırmasın ☺️
ZeynepDuru17 inşallah canım benim 💚
Echanim amin canımcım 🩵
Maviss718 ben de öyle hissediyorum
S19- öyle 😍sağlıkla gelsin inşallah
S19- inşallah rabbim gönlünce versin