39+0 da kızımla kavuştuk 🫶🏻 normal doğum oldu çok dikişim var alt kısmımda, kaç dikiş olduğunu söylemediler fakat 8 cm dikişin var dedi ebe bi ara. Sağ tarafım özellikle içe doğru dikişli. Sol tarafıma oturum kalkıyorum sağ tarafıma çok yüklenmemeye çalışıyorum. Ama aşırı zorluyor beni yattım mı hareket etmeye korkuyorum, korkumdan lavaboya da az kalkıyorum. Mumya gibiyim korkumdan pozisyon bile değiştiremiyorum uzandığımda. Ki hep uzanıyorum zaten. Batikonlu su hazırladılar onunla pansuman yapıp kurutuyorum ama günde 2 kere falan yapıyorum sadece.
Hızlı iyileşmek için önerileriniz neler? Nelere dikkat etmeliyim? Teşekkür ederim🙏🏻