Blodreina çok geçmiş olsun.. Asla isyan etmeyin kendinizi çok salmayin verende Allah alanda. Bende 3 gün önce 15+3 ken bebeğimi düşük yapmak zorunda kaldı doktorlar çok üzüldüm çok yıprandım ama hep hayırlısı demekki buymuş dedim sizin ümit var yine dua edin düşük olursa sonrasında kürtaj yapıyorlar temizlemek için hiç korkmayın öyle korkulacak bisey yok..