Svl2109 canım benim doktorum her türlü yatabileceğimi söylemişti, zaten dedi sen ilerleyen sürede yüzüstü yatamayacaksın yatsan bile benek yada vücut seni uyaracak demişti , çokta haklıymış mesela sırt üstü yattığımda uzun süre hemen terliyorum midem kötü oluyor yani kaldırıyor seni bebek yada vücudun korkma yüzüstüyü bırak yan bile yattığında baskı yapıyor gibi hissediyorsun bebeğine 😂