12 haftalıkken tarama testi oldum ense kalınlığı Burun kemiği gayet normaldi, 2 gün önce kan sonucum çıktı orta risk dedi doktorum ve fetal DNA önerdi herkese söylemiyorum bunu dedi dün fetal DNA testi yaptırdım 2 gündür ağlıyorum sonuçlarımi atacağım anlayan varsa bakabilir mi kendimi hiç iyi hissetmiyorum 😓😓😓😓😓

