nazel123 Kızlar crp m 9çıkmış sanırım enfeksiyon var bu değer sıkıntı yaratırmı hafta sonuna girdik doktora da gösteremedim sonuç geç çıkınca Bu değerde olup tedavi aldınız mı
Eko93 nazel123 benm crp yüksek hep. Sıkıntı yok. Doktor normal dedi. İdrarda enfeksiyon yoksa sıkıntı yok kanda crp
gozdeee41 nazel123 benim hep oyle🤣 sorun olmaz olmuyor idrarda enfeksiyon yoksa veya grip hasta vs değilseniz
Suey Benimde pazartesi crp 15 çıktı antibiyotik başlattı dün tekrar tahlil verdim hala yüksek ama 10 a düşmüş dedi antibiyotik devam ediyorum pazartesi yine bakicaz
odtz Suey ben de 2 haftadır antibiyotik kullanıyorum boğaz ağrım nedeniyle şimdi sinüzitte başladı sanırım 14,6 dan 10.8 e düştü henüz hoca büyük ihtimalle 1 hafta daha devam ettiricek hangi ilacı kullanıyorsunuz siz?
Suey nazel123 12 haftalıkken başladı şu an 13 haftaligim grip gibiydim hemde idrarda enfeksiyon vardı
ilralike Benim enfeksiyonum 200′dü. Nabız 150 oldu ve nöbet geçirmeye başladım. 3 gün hastanede yattık, geçti elhamdülillah 🤲🏻
yildizha nazel123 ben hamileliğimi öğrendiğimde aynı zamanda hastaydım ve crp 21 çıkmıştı. Doktor antibiyotik yazdı ama ben içmedim gebeliğin çok başında olduğum için. Annem kuru dut kaynattı çay gibi onun suyunu içtim günde bir kez. 4 gün sonra tekrar kan verdim crp 6 ya düşmüştü. Bence ilaç kullanmayın kızlar gebelikte bebeklerimize yazık
Civciv53 nazel123 benim genelde 15 çıkıyor her zaman ama idrarda da birşey yok normal görüyor doktorum