sariniz13 ben de 30um. Geçen gün yıkadım. Siveno aldım araştırdım en temiz içeriklisinin o olduğuna karar verdim. Kokudan rahatsız olanlar olmuş ama ben olmadım çünkü koku zaten kuruyana kadar geçiyo. E bir de ütü yapınca, hiç bir şey kalmadı. Ki o deterjanı kendi deterjanlarımız gibi kullanmıyoruz çok az döküyoruz o yüzden yoğun değildi kokusu ben sevdim yumuşacık da oldu