PinkyJelly EceKrb mrp2023 yaa çok teşekkür ederimm içimdeki duyguyu anlatamam bunca bekleyişin sonu elhamdülillah güzel oldu ♥️🥰🥰
Zeyno800 PinkyJelly cokca Dua Edin guzel ilerlesin Benimde 6 yildan sonra tup bebk tutu ama bos Gebelik oldu Siznki cokk iyi gitsin Hersey umarim
PinkyJelly Zeyno800 😞😞 çok üzüldüm geçmiş olsun ❤️🩹 hepimizin kucağı dolsun hem kendime hem tüm isteyenlere aynı anda dua ediyorum zaten 🙏🏻🙏🏻 boş gebelik nasıl oluyor hcg yükselmiş miydi
baharmom35 PinkyJelly bennnn halaaaa aynı bin şükür tabiki şükürdarım hala doktora gitmedim cumartesi inşallah gidicem belirti desen oda yok hala aynıyım bakalım sende nasıl değişimler olacak var mı bişiler
PinkyJelly baharmom35 kese çoktaaan göründü ama anası göremedi yaa 😅😅 iyi iyi belirti olmaması iyidir. Bende hafif adet ağrıları var başka bişey yok. Gece bıçak saplanır gibi batmalar oldu kasıklarımda. Oh oh iyi yerleşiyor diye sevindim böyle bi manyaklık 😂
baharmom35 PinkyJelly aaa o bende de 8. Gece olmuştu rahim de kasılma ile bel ağrısı bidaha da olmadı bende ona çok sevinmiştim 😂 bu gidişle sen keseyi benden de önce görürsün 😂😂